Jag hade rätt att vara rädd.

I maj skrev jag detta inlägg då jag skulle flyga ner till Malmö till min syster.. Ja ni kan ju läsa det o se hur jag kände inför den flygresan. Nu har jag fått det bekräftat 2 ggr denna vecka att det är inte ett säkert flygplan. huua.
Tänk om det hade hänt då?! Fast jag måste erkänna att det var en annorlunda känsla när planet ruuuusade fram på startbanan, kändes som o åka buss jättefort o sen flyga med den bussen. hihihih

Jaja över till nåt viktigare. JAG ÄR FÖRKYLD! jag blir alltid förkyld när jag börjar träna. NOT GOOD!
Igår hann jag iaf med en runda i spåret, simning o fixa simintyg som inte tog särskillt lång tid och sen var jag även ner o tränade lite fotboll, galet kul, efter det sprang jag o Ida runt löparbanan, men jag hade mina fotbollsskor vilket inte var så skönt i hälsenorna så jag gick av efter 3 varv, nästa gång tar jag med springskor o då jävlar.. :)

Men såklart kunde jag inte somna igår då halsen var tjock o näsan igentäppt o inge bättre idag direkt, tvärtom. hoppas att det är bra imorn för då blir det träna av igen. ner o springa på banan samt fotbollsträning!
Hoho Tes e på G!!

Idag har jag lekt med Klara halva dagen o scannat in betyg o simintyg.. lite gjort, inte mkt kvar o fixa innan det ska skickas. hoho..


Kommentarer
Postat av: maria

Nu brar man ju höra av du sysslar med. ett simintyg säger mycket:D Tror jag vet precis vad du vill plugga:P Krya på dig gumman.

2007-09-13 @ 18:44:04
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0