PANIK!

Jag har sån ångest nu. Flygrädd flicka som sitter här o så kollade jag precis upp vad det är för plan vi ska flyga med imorgon. EN JÄVLA DASH!!!! Vet ni vad det är? Ett propellerplan!!! som tar max 72 pax och har en smal gång o man slår i huvudet i allt som går att slå i huvudet i!! Förstår ni nu hur rädd jag är??? Just nu är det en nackdel att veta så mkt om planen.. :( huua.. Jag har ont i magen pga detta nu... Var tvungen o ringa o beklaga mig för syster.
En sak som e positivt e att det är mkt skönare säten på de planen. hehe..

 Titta så litet :( huuuu...




Ska göra mig iordning för att åka o jobba nu...
Igår åkte ja o Henka upp till hans mamma o grillade eftersom hon var ensam hemma. det blev såå Gott..
Men var så trötta så vi åkte hem vid 22.30 tiden.. nanig tjej...

Ha en fin lördag nu...

ångest.....

Kommentarer
Postat av: Case

kommer gå bra lillan. hihi. :)

2007-05-05 @ 11:03:01
Postat av: Maria

ahh ikväll blir det fest, ska bli så skoj. fast bara Jag och josse, fast inte tokigt det heller:)

Du Jag lovar att flygresan kommer att gå bra gullet, det är ju inte så länge du ska sitta på planet.

Hoppas att det går fint att jobba nu. Kraaam

2007-05-05 @ 14:21:11
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Mats Nosstgneb

Jag tror att det är skönare att störta i ett litet flygplan. Känns bara som det...

2007-05-14 @ 15:10:38
URL: http://myshit.blogg.se/today/
Postat av: Mats Bengtsson

Hahaha! Visst är det min kommentar alltid xD Och ja, det tog ett tag för dig att svara. Men väntar på man på nåt gott väntar man aldrig för länge =]

2007-09-13 @ 20:21:55
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0