Oj vad ni har saknat mig :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min lilla frånvaro i bloggvärlden. Av besöksstatistiken att dömma har ni iallafall saknat mig, vilket gläder mig. :) Jag har haft väldigt mycket i huvudet de senaste veckorna och inte alls orkat med att uppdatera, men nu är jag tillbaka. Två veckor senare.

Skolan är snart slut och jag kommer att börja jobba i mitten på juni som det ser ut nu, har dock inte fått något schema men enligt anställningsavtalet så är det så.. Jag har dessutom haft en jäkla tur för sem.viket löper till 16e augusti.. GANSKA LAGOM TILL N0LLNINGEN med andra ord. Hur jäkla nice som helst.

Igår var vi på phadder-möte på BARacken och det ska bli mycket spännande. Vi blev grupp 8 och vi kommer ha den bästa n0llegruppen 2009!

återkommer när något spännande har inträffat, eller ännu tidigare..

Kommentarer
Postat av: Danne

Vilka phaddrar blev det i gruppen då? :)

2009-05-15 @ 23:09:06
Postat av: Lisa

Jo det vore supermysigt att åka ner igen men med heltidsjobb i 10 veckor och heltidskurs i 5 av de veckorna tror jag inte att jag hinner iväg nåt alls tyvärr. :( Jag är glad bara jag hinner sola lite och umgås med folk ibland. Kanske äta en glarre. Hihi. PUSS

2009-05-18 @ 19:41:57
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0