Vin Diesel för att lugna nerverna?

Det blev film, Babylon A.D. med Vin Diesel. lite annorlunda film men helt ok. Till det blev det morotar och dipp! och lite gurka på det också... Gott.. Nu väntar jag på att sandra ska komma och hämta sin bok som jag har lånat av henne under hennes tid på VFU.. Nu är det hennes tur att skriva tråkiga rapporter och söka tråkiga vetenskapliga artiklar. stackars, lider med alla som ska göra det nu, det har fan inte varit roligt.

Imorgon börjar VUFn för min del då. Ska bli spännande, är skiträdd! Har plockat fram det jag behöver ha med mig, Hänglås, notebook, penna, och min portfolio, ifall man ska det, vet inte men lika bra att ta med den ifall att..


Ska försöka att inte glömma något imorgon...


Jisses vad kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: storasyster

glöm inte tofflorna!!

2009-03-01 @ 21:47:07
Postat av: tes

Jisses ja, TACK!

2009-03-01 @ 22:14:01
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: storasyster

vassego. man har ju jobbat en del på sjukhus genom åren!

2009-03-02 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0