tes + cykel = sant!

Äntligen har jag fått ordning på cykeln. Bakdäcket började krångla i höstas fick inte i luft ordentligt, inte med någon pump alls.. och latgrisen tes orkade liksom inte ta tag i det då så den har stått hela vintern. Men så idag fick jag tummen ur och köpte ny ventilnål så de gick o få i luft (konstigt nog) sen pallrade jag mig upp till OKQ8 och tryckte på knappen. wiiiii min fina svarta pärla fnissade av välbehag. åh en sån lycka. nu är vi tillsammans igen. jag och min black beauty! Lovely!


Ska packa träningsväskan, byta om och HOJJA ner på stan och träffa sara, strosa lite och sedan träna på Sats, var alldeles för länge sen. men som jag sa, efter VFUn. Nu är det dags! Och våren är på ingång, står bakom knuten och väntar. Jag gillar't!

Ledig till på torsdag. Cykeln fixad så det största problemet är ur världen, nu har jag bara lite småfix att dona med så är veckan fulländad. På fredag ville dessutom Lisa & Robin bjuda oss på Sushi, det tackar vi inte nej till. Ska bli riktigt mysigt, ses ju inte alltför ofta nuförtiden.. Ska köpa en ny cykelkorg också eftersom min fina blev stulen när jag bodde på Midgård i höstas, vilka as!

Ha en fin måndag nu gott folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt me ny ventil!!! =)

2009-03-30 @ 18:26:01
Postat av: Danne

Det låter som om du har en framtid som cykelmek att se fram emot ;)

2009-03-30 @ 19:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0