Snabbaste bilaffären?!

Slängde ut pärlan på blocket kvart i 5. En halvtimme senare slutade inte telefonen att ringa. Nu är den borta, slumpade iväg den. Skönt att slippa tänka på besiktning och andra kostnader. Den bor iallafall kvar på Brynäs så jag kanske får se den ibland.. Åh min fina pärla! Kommer sakna den så..


Älsklingen överraskade mig med att komma hem. underbart! Vilken bra dag det blev!!

Kunde säkert fått med pengar för den men med tanke på att det är lite jobb på den och körförbud den 1/4 så är jag nöjd.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjäna bilhandlarn! läget? varit på cy+core idag. gött. vår i morse, nu svinkallt gråväder igen. en tur till solen? gärna det.....hur går praktiken? puss!

2009-03-26 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0