Sköna Söndag.

Helgen är nästan slut, det går alldeles för fort tycker jag. Men solen skiner och det är endast en vecka kvar på VFU:n. Ska jag vara ärlig så ska det blir ganska skönt att komma tillbaka till skolan, trots alla tråkiga rapporter. JAG SAKNAR KLASSEN!
Slutbedömning på fredag och jag får se till att sköta mig hela sista veckan så jag blir godkänd, borde inte vara några problem, hoppas jag. Vi tänkte först att vi skulle bjuppa på tårta men vi bestämde oss för att baka muffins istället, duger nog fint det med. Så det är vad jag ska pyssla med på torsdag eftermiddag, chukkeladmuffissar. Gott.

Snart ner på stan och kika samt utnyttja kuponger på subway.

Kommentarer
Postat av: Carin

Mmmums! Lägg i en daim i varje muffin så bli de ÄNNU mumsigare. :)

2009-03-22 @ 12:52:46
Postat av: Surgubben

Subway =) Nice

2009-03-22 @ 14:09:55
Postat av: Anonym

Ooh, Subwaymackor är ju det bästa som finns i mackväg :D

2009-03-22 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0