Ny vecka!

Denna dag skulle spenderas på Slussen (där patienter förbereds inför planerade operationer). Men när jag vaknade i morse hade jag verkligen ingen ork kvar i kroppen, totalt slutkörd. Ringde till avd och sa att jag blir hemma. Hoppade ner under täcket igen och vaknade vid 10.20 Så skönt. Har inga planer alls för denna dag, ska bara ta det lugnt och vila upp mig. Tidig morgon både tisdag och onsdag.. På torsdag ska jag befinna mig på endoskopin 9.00 för att titta på några undersökningar. Efter det blir det hem och packa väskan för att sen åka på kryssning. Dags för Mondaybar SpringBreak Cruise.

Har befunnit mig på sjukhuset hela helgen (så du vet att jag har gjort någonting, Lina) :)
Har lärt mig massor och hunnit med en hel del, hoppas bara att man fixar studentsals veckorna utan anmärkning.



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ordning på dig Tess som gör nåt på helgen! :) Känns det bra på praktiken eller? Du springer omkring på våningen under mig va? Rätt att du stannade hemma när du kände dig sådär, nya tag imorn!



Hur blire med nån fiiikis? Nu ska jag sova minsann!

2009-03-09 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0