MorgonHurt!

Klockan plingade för fullt 6.40 imorse. Tog mig en kopp kaffe och 4 skivor ost och hojjade ner till Sats. Väl där blev det 30 min core och efter det 55 min Afro. Jag skäms över mig själv och min frånvarande taktkänsla. Men det bjuder jag på. Jag går dit ändå och gör det på mitt sätt. Funkar fint det med.. Kan man kalla sig vuxen nu när man resonerar så? när allt inte bara är pinsamt.

Cykelturen hem sög lite i låren, särskilt när jag skulle upp för Brynäsgatan. Fiint säger jag. Nu är vi på väg. Jag och kroppen. Nu så...

Solen skiner och jag har precis petat i mig min frukost. 2 glas apelsinjuice, två falu rågrut med ost och 2 ägg. Ska svepa en kopp kaffe också innan jag är helt redo för denna dag!

Jag har mitt mål och nu jäklar ska jag nå det.

Älsklingen min har bara 11,5 arbetsdagar kvar sen slipper han Heby och får tillbringa sina hela veckor här hemma i Gävle. Behöver jag säga att jag längtar?..

Nästa på schemat ser ut att bli fruktsallad med Lisa i solen. Jammi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyft. Jävla sol. :(

2009-03-31 @ 11:27:48
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Lina

Duktig du är! På riktig, jag är impressed :)



Jag har också ett litet mål, men hur det går återstår att se haha. Minus tio trivselkilon vore helt okej! Och att orka bära att dropp utan att få mjölksyra vore också trevligt..

2009-03-31 @ 15:29:29
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Förresten saknar jag INTE att hoja upp för brynäsgatan! Fyfasen. Jag lät som en hel astmaspray när jag var uppe vid brynässkolan.

2009-03-31 @ 16:13:25
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: s

2009-03-31 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0