JAAA!

Extrajobb fixat. Blir förhoppningsvis lite jobb from april och semestervik i sommar. S K Ö N T

Pillar med tvätten nu, alltid lika skoj. Ska surpla i mig resterna av min soppa ja åt till lunch, tvätta vidare och sen ska jag göra matlådor. Chili con carne. :) Gott..
Var in en sväng på Ö&B efter min intervju. Tro det eller ej men jag hittade en hel del fina saker där. Lät dock bli att handla massa krafs eftersom det är kryssning nästa vecka och det kommer gå en del slantar då. Bland annat hittade jag en jättefin svart kandelaber. Den vill jag ha.. Den var riktigt tung, orkade knappt lyfta den.

Grymt skönt att Henka har fått jobb, skönt att slippa vara ensam hela veckorna och nu kanske vi orkar få lite ordning här hemma. Det är kaos och ser förjäkligt ut nu, vi har en hel del att fixa som aldrig blev gjort när vi flyttade in. Och galet skönt att man fått tag på extrajobb så man kan få in lite slantar att spendera.. Underbart!



Dags för soppa och tvättning!


G L A D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul! Grattis!!!

2009-03-04 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0