Irritation..

Har suttit hela dagen med rapporten och skrivit, letat artiklar, skrivit, översatt, letat lite till, skrivit, ändrat, skrivit, sparat, ändrat, sparat igen... Sen precis när jag har fixat sista justeringarna och ska spara så kraschar Word. Jävla helvetes skiit. Fick låta datorn vila lite några ggr men varje gång ja öppnade ett visst dokument så kraschade skiten igen. Grymt leds blir jag. Har iaf fått lite ordning på min text och har mailat över till Sara så hon får fixa referenslistan för ja törs inte öppna det igen.. Word och jag är inte vänner just nu.. Våran relation är väldigt instabil och jag vet inte hur våran framtid ser ut. Vi får se....


Nu tar jag söndag. Sara skickar in rapporten i detta nu och jag är ledig till torsdag. Nu är jag fri, ett tag till iallafall..

Fick veta idag att våran rapport + redovisning om medicintekniska produkter (katetrisering av urinblåsa för våran del) fick betyget VG. JAG ÄR NÖJD. Sånt jäkla slit som det var med den rapporten.. Skönt!


Nu ska jag njuuta fram till den hemska examinationen på torsdag. Då man ska visa sina skills.. holy! hur ska det gå?!

Kommentarer
Postat av: Linuuus

Ja veeet, det tog emot lite men jag har inte råd att bo själv i Gävle och definitivt inte att betala 4000:- i månader hela sommaren trots att jag inte ska vara där alls..



Men jag tänker parta med er ändå! Och hang around i Gävle så mycket det går! Jag tänker våldgästa er lite då o då faktiskt :) Men du, vi får för det första se till att hitta på massa kul nu i vår innan skolan slutar, visst? :)

2009-03-29 @ 18:10:56
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Danne

Grattis =)

2009-03-29 @ 19:09:11
Postat av: Nanny

Usch du, det där lät inge kul. Förstår att du blev irriterad, så typiskt att det ska hända när man är KLAR! Tack så mycket.. mm bara bebis kvar nu.. får se när det blir =)

2009-03-29 @ 21:06:01
URL: http://honnanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0