Heeelg!

Ja, äntligen fredag och jag har storstädat. SKÖNT! Känner mig riktigt nöjd med mig själv. Magen kurrar som en galning och vill ha mat, nu... Tror att vi måste traska till butiken där man handlar föda först bara..

Visst är det underbart när man ska dra på sig ett par jeans som tidigare varit väldigt baggy och de numera sitter tajjt och knappen inte riktigt går att få igen. Underbart enligt mig, visst håller ni väl med?

Men jag tänker inte bry mig just nu, trots att jag enligt BMI-skalan ligger 0.5 ifrån övervikt. Plus att de på pliktverket tyckte att jag behövde gå ner i vikt. Hahahaha.. Kanske dags att göra det då?! Jag tar tag i detta efter VFU:n... Då kanske jag har mer ork och mer tid över för hårdträning...

Nu vill jag ha maaat! (som sagt, jag börjar efter VFU:n)

Kommentarer
Postat av: Case

Eeeh what?! du behöver la inte gå ner i vikt!! Knasigheter! tjing å pling!

2009-03-20 @ 19:52:59
Postat av: storasyster

köp nya jeans. det ska jag göra.....

2009-03-20 @ 20:55:49
Postat av: Danne

Gör de du vill tes, det är bäst =)

2009-03-20 @ 21:52:14
Postat av: Lisa

Jag mår liiiite för bra tror jag. ;) Snart kan man iaf träna ofta igen. Plåga och piska på mig lite. Nä nu ska jag sova! Ska upp om 6 timmar och 45 minuter. PUSS

2009-03-20 @ 23:16:36
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Linis

Haha, 0,5 från övervikt - vilket skämt haha. Då är jag iståfall graaavt överviktig. You are hot o inget annat! Och jag är svinhungrig så nu ska jag äta korv med bröd haha.

2009-03-21 @ 13:16:24
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0