Första dagen...

Idag har vi matats med information och fått svar på en massa frågor. Blivit guidade på avdelningen, nere i kulverten och på KTC. Vi fick även prova ut pyjamasen som vi ska använda dessa veckor.. Helvete, kan man ha skönare arbetskläder? Byxorna var väl bland det underbaraste jag haft på mig. Grymt skönt.
Imorgon börjar allvaret, inte för att jag tror att det blir alltför tufft i början men lika bra att vara inställd på det.. Det är roligt att lära sig! Fick träffa på lite personal idag och alla verkar snälla och trevliga.

Hämtade även ut träningskort på sjukhuset, de har ju det härligaste gymmet man kan hitta. Stoora panoramafönster så man ser ut över hela gävle när man står där och pumpar muskler. I'M THE KING OF THE WOOOORLD! Nåja, Queen of Gefle iallafall... eller kanske inte alls..


Jisses vilken träningsvärk jag har i ryggen från Yogan igår... I LOVE IT!! ska strax iväg på core, sen blir det sängen när jag kommer hem efter det, förhoppningsvis orkar jag fixa en matlåda innan, eller jag måste göra det rättare sagt.  MÅSTE.


Ska ta o packa väskan o bege mig ner mot sats..

Imorgon blir det rapport från första VFUdagen... hoho wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Erica

vafasiken använder du för byxor i vanliga fall egentligen?!

:P



2009-03-02 @ 19:41:17
URL: http://ericag.blogg.se/
Postat av: bettan

Hoho!!!spännande med praktik!!!!Nurse Tes:-) usch och blä vilket tråååk väder det är! massa snöööö...blä...hos er med? puss

2009-03-02 @ 20:30:58
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Linis

Åh Tess, heeelp! Hoppas det går toppen för dig =) jag är på ortopeden, vart är du nu igen? Vi måste kika varandras scheman så vi kan träna eller fika o praktiksnacka nån dag =)



LYCKA TILL!

2009-03-02 @ 21:44:23
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0