Ben & Jerry´s

Igår kunde jag inte motstå frestelsen.. Jag och Sara köpte oss en varsin Half Baked.. Oh Lord, kanske en av de godaste glassisarna jag ätit.. Jammi.

Idag var sista dagen på praktiken innan vi ska ha studentsal i 2 veckor. Då ska jag och Knaggen ta hand om en 4:sal själva (handledare som smyger bakom knuten såklart) Det ska bli hur kul som helst.

Hade även seminarie idag där vi fick ventilera lite om vad vi varit med om, åsikter, kritik osv..


Ska käka upp glassen nu och sen röra mig mot Sandra.. hon har bakat bröd och jag är hungrig så.. hihi blir nog superbra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha så skoj på kryssningen!!!!!! PUSS

2009-03-11 @ 22:44:18
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0