Andra dagen..

Andra dagen i studentsal är avklarad. Igår fick både jag och Therese lite smått panik och blev oroliga för att det skulle vara så tråkigt som det var igår. vi hamnade nog med heelt fel person för det enda vi fick göra var att kolla Blodtryck, puls osv HELA kvällen. Gissa hur tjatigt det blev och tråkigt.. Men idag hade vi våra riktiga handledare som känner oss lite bättre och denna dag var mycket roligare och det var mer variation på arbetet. Jag kommer lata mig i soffan resten av kvällen förutom när jag tänkte ta tag i diskberget i köket, bara jag orkar plocka ur diskmaskinen först.. Underbara i-landsproblem, jag skäms!


17 mars idag
. Grattis till lilla Klara som blir 3 år idag, stora tjejen! Och till Svärmor, Ulla, som även hon fyller år. Stort grattis till Dem! Önskar jag kunde komma ner och fira lite ikväll men det blir alldeles för sent för mig som ska upp tidigt imorgon och ta hand om patienterna.


Idag är det ett år sedan den hemska olyckan.. Tiden har gått fruktansvärt fort och jag tänker ofta på Sarkhel som tyvärr fick lämna livet här på jorden alldeles för tidigt. Han var en fin person som har lämnat många minnen kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0