Ä N T L I G E N ! ! ! !

Kryssning idag! Det ska bli så jäkla roligt med ett avbrott i vardagen. LOVE!

Sara ringde mig igårkväll och berättade att de har Calicivirus på hennes avd. Och självklart har hon fått jobba på den "smutsiga" sida.. Lät som att det hade blivit en hel del spritning, munskydd, handskar, förkläde m.m under kvällen. Hon skulle höra av sig under natten om det skulle slå till på henne men har ännu inte hört något och jag hoppas verkligen att det innebär att flickan är skonad. Vi ska ju förtusan åka båt idag! Kärleksbåten!! GUD befinner sig där. Hon får inte vara sjuk! Hoppas att hon är immun mot skiten. :)


Nu ska jag åka iväg o fixa lite saker sen ska jag till sjukhuset till endoskopin och se några undersökningar, sen fullt upp fram tills bussena avgår..


Ha de så underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0