Vardagsrummet har bytt skepnad. Kär i alla fina o snälla transformers..

Idag har vi gjort om lite i vardagsrummet, det är inte helt klart ännu, ska köpa ett nytt soffbord.. Jag kommer att lägga ut bilder i veckan men just nu orkar jag inte det. Nu har vi en lång (3 meter) tvbänk i vitt.. Hittade dessutom en stor orkidé på Lundins, som såklart inte är äkta men som är FIN och gör sig hur bra som helst på den nya fina tvbänken, som sagt ni får se bilder i veckan.... Om någon nu är intresserad förstås :)

Köpte äntligen gardiner, har letat och letat och letat men inte hittat några som jag tycker är bra så jag bestämde mig för att köpa samma som Sara, De blev perfekt, ska bara läggas upp en aning.

Aah, det är så fint så nu! 


Bio ikväll, vi såg Transformers - revenge of the fallen. Riktigt snygg film med härlig humor och spännande handling. Jag minns att jag var riktigt skeptisk inför den första filmen, men föll för den direkt och blev lite kär i BumbleBee. Denna film var grymt bra den med och sjukt spännande från början till slut. Ett litet minus som inte har med filmen att göra utan var ett tekniskt fel var ljudet som började krackelera när det återstod en 40 minuter av filmen, lite trist då det hackade och lät illa. Vi lyckades norpa åt oss ersättningsbiljetter efteråt genom att befinna oss på rätt plats vid rätt tillfälle och gnälla lite över ljudet. Mycket bra att Filmstaden tycker jag, det skötte de snyggt. Så det blir snart lite gratisbio för oss igen. Det gillar vi.


Nu blir det dags för sängen snart. Har två stängningar på raken nu, en i kassan och en på golvet, inte allt för peppad men jag är glad att jag har ett jobb iallafall...




Ska bara njuta lite till av vardagsrummet sen sova..



Kommentarer
Postat av: Evelina

Klart vi vill se bilder! Kul att se hur fint de blir! Du är så duktig!!!

2009-06-25 @ 22:48:43
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0