SOL! LEDIG! Underbart.

Jahaja, då var man ledig idag då. Skönt, dessutom är det sol och blå himmel, någon värme vet jag dock inte om det bjuds på, tänkte ta mig ut o känna efter. Hade varit mysigt med en långpromenad, men knät mitt säger ju ifrån. Typiskt..

Köksluckorna är inne på målning och vi får tillbaka dem vita och fina om en vecka. Det ser  jag fram emot. När jag ringde och bokade tid för hämtning av dem förra veckan fick jag veta att vi skulle få byta handtag om vi ville. HÄRLIGT tänkte jag men när listan på handtag kom kunde jag inte låta bli att skratta. De som ingick i målningen var såna där fula i trä ni vet och de övriga fick man betala för och där fanns det tre olika att välja på som inte heller var särskilt fina, så vi tackade nej och köper egna och skruvar dit. 

Nu har vi äntligen kommit på vad vi vill ha för tv-bänk. Kommer köpa 2 hela och en halv vit bestå med två hyllplan på IKEA, dörrar på och snygga tassar på. Så det kommer bli en lång tv-bänk. 3 meter för att vara exakt. SNYGGT! 

Så en svartbrunt tv-bänk ska säljas, en svartbrunt bort och en svartbrun sideboard.. Ut med det mörka och in med det VITA. Härligt. Gäller bara att vi hittar ett snyggt runt soffbord i vitt.

Nu har vi inte en enda lucka i köket och det ser bedrövligt ut, eller det funkar ju där det är glas och tallrikar, men sopor, bunkar, vattenkokare och en massa andra prylar som syns, inte så vacker det inte. När vi bodde i Heby var vi utan köksluckor i typ ett år eller nåt, haha fattar inte att vi stod ut. 


Nu blir det duschen, sen ut i solen en sväng... Måste tvätta och städa också.. Mycket när man är ledig.

Snart torsdag, längtar!

Kommentarer
Postat av: storasyster

va gött å va ledig!! här är det snart läge för lunch. vetu, min logga/rubrik på min blogg är försvunnen! vet du var den rosa-o-ljusblå snajdiga tagit vägen...? snart ses vi, när vet du vilken dag som passar bäst för taikons att komma till gefle på visit? iiih, va kul vi ska ha!

2009-06-16 @ 10:46:13
Postat av: Isabella

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-12 @ 22:51:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0