the night.

Blev en kväll med Sandra... började ute hos henne och Nicklas på vischan, Norrlandet. underbart vackert ställe, skön utsikt precis vid vattnet och deras fina lilla hus de bor i är underbart. Grillad lax m. bakpotatis och majskolvar. Jammi... Lite vin på det och taxi in till stan. Berggrenska och HeartBreak.. Varför är det inte kul på krogen längre? Svettigt och trångt och bara jobbigt. Känner mig som en gammal tant.. Träffade iallafall Rodde, mycket trevligt.. Bröderna B stekte på och resten av stället bestod av grabbar i rutiga skjortor och flickor i korta kjolar. Tant var det ja! 
När det var dags för hemresa orkade jag inte vänta på bussen 30 minuter så jag tog modet till mig och GICK hela vägen hem, all the way. Oj så fort jag gick, det var nästan så det slog glöd om klackarna och galet ont i tassarna fick jag också..



Kom hem 2 minuter innan bussen gick från stan. Bra jobbat.. NU ska ja sova...Tack Sandra för en skön kväll...


Natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja jag vet att du bara sopade. :)



Men alla som har flyttat härifrån de senaste månaderna har fått anmärkning och böter. Sofia, min granne exempelvis. Hon och hennes föräldrar och mormor städade hennes rum i en halv dag. De skruvade till och med bort elementen för att skura bakom eftersom de visste att GG blivit hårdare. De hittade nån fettfläck på en lampknapp och hon fick betala 1500 kr för det. Lägger hellre de pengarna på en städfirma med garanti så jag slipper städa ihjäl mig och sen få betala ändå. Tror de behöver pengar de jävlarna. :(



2009-07-19 @ 16:33:01
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: tes

Shiiiiet är det sant? haha fan vad sjukt... Usch vad de plockar in pengar hela tiden de så aaasen.. Vi borde bojkotta dem! :P

2009-07-19 @ 19:19:39
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: bettan

hehe....I´m a tant too :-) inklusive stödstrumpor!!mooohahahaha....puss

2009-07-20 @ 16:02:31
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ja alltså!! den dimman va inte att leka med..



KRAM

2009-07-21 @ 10:30:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0