Vinterväglag...

Uscha.. Nåt jag inte gillar med vintern är att köra bil! Det är mörkt, halt, och vägarna blir smala.. Alla stora långtradare som inte kan hålla sig på sin sida av vägen och dessa puckon som missar att blända av eller kör med felriktade lysen som lyser rätt in i ögonen på mig som möter detta pucko. Jag har ju helle kanske inte den bästa vägen att köra heller när jag mest åker mellan Gävle och Heby - riksväg 56, ingen vidare fin väg inte. smal och krokig och fylld av tung trafik. hur många gånger jag än kör den finner jag ingen charm alls..


Blev en liten blixtvisit hos Håkan ikväll. även en tokkortis hos mamma.. Hos Håkan blev det lite käk och lite julklappar då han har varit bortrest under helgerna.. På vägen ner från Gävle kom vi på att ingen av oss hade stängt av kaffebryggaren innan vi åkte, ångesten bet oss i magen och vi fick ringa Anders o be honom klättra upp på räcket utanför oss o kika in för att se om lampan lös, enligt honom gjorde den inte det men jag kunde ändå inte slappna av.. Väl hemma igen kunde jag andas ut, den var avstängd.. Ah blir galen på mig själv.. Ska man vara tvungen o ha timer på allt bara för att man är en sån paranoid människa...



Ensam igen, ingen höjdare, gillar't inte..Hoppas innerligt på att Henka får ett jobb i Gävle inom kort.. Hoppas hoppas..

Får blir lite mer slösurf och sen sängen.

SKOLA IMORGON! Wiiii, ska faktist bli kul att träffa klassen, föreläsning om farmakologi blir det, sen seminarieuppgifter och sen lite träning för mig och Saris...

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha. Undrar vad grannarna skulle tänkt om de såg Anders klättrande på väggen? Hoho! Det va kul.

2009-01-07 @ 05:01:40
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faktum är att de kom ut en äldre dam och en yngre,,och deras miner samt blickar är lite svåra att beskriva i ord! =)

2009-01-08 @ 21:07:02
Postat av: Anders!

Ja vad säger man Theres =) Damerna som gick ut genom porten när tröck näsan emot erat köksfönster,,,De lär ju undra! hahaaha

2009-01-08 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0