Vilken dag!

Igår när jag vaknade kändes knät mycket bättre, knaprade lite piller och drog på mig understället och självklart skulle jag me kungsberget! Vi gjorde grymt goda smörgåsar och tog med, åt frukost och sen åkte vi.. Gjorde ett par provåk i pulkabacken innan jag köpte liftkort, sen var det bara o köra.. Woohooo Vad kul det var! svischade ner för backarna och det kändes INTE som att det var 3 år sen jag stod på brädan senast. Grymt kul var det. Kände av knät lite då och då men bara att ignorera!
Strålande sol, dock lite för kallt..

Grymt skönt att ja kunde åka trots knät... Idag känner jag mig lite stel, trodde att jag inte skulle kunna gå idag men har bara lite ont i vaderna.. :) Än så länge..


Dags att slita upp sjusovarna och äta frukost.. Yammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0