Vad vill du?

Kanske att man ska sluta bjuda på detta. Folk läser ju mest för att snoka... Visst?

Den senaste veckan har jag kommit underfund med mycket bra saker. Eller sakerna i sig är dåliga men att jag nu är medveten om det är BRA, för nu kan jag göra nånting åt det.. Eller rättare sagt jag skiter i det så slipper jag lägga energi på folk som bara tar och tar och aldrig ger någonting tillbaka...


Mitt knä pajjade inatt igen när jag skulle resa mig upp från golvet. FAN är det enda jag säger... Det blir alltså inte Kunsgberget för mig imorgon. Ja, jag grät en skvätt över det för jag såg verkligen fram emot det. Om ett par timmar kommer Sara och Henrik hit, det ska bli trevligt. Imorgon är det de två och Henka som härjar i backarna.. Jag är fruktansvärt avundsjuk. Har mailat min sjukgymnast och tycker att han ska fixa en tid på MG eller titthål till mig, eller vad som nu krävs. GE MIG MITT KNÄ TILLBAKA...



Duschen nästa, sen blir det nog en liten promenix till Ica.

Hur känns det nya året??

Kommentarer
Postat av: Satu

Jag vill inte att du slutar. Jag läser för att veta hur lilletessyster har det bra



KRAMAR =)

2009-01-01 @ 21:00:15
Postat av: Emelie

Trist att du inte kunde följa med till kungsberget idag =(



Inte ska du sluta heller... Du kan ju välja vilka som du vill ska läsa om du sätter lösenord på bloggen.

Ha det så bra!

2009-01-02 @ 15:48:08
Postat av: Anonym

Hoppas nya året har börjat bra! Man har nog fler anonyma läsare än vad man tror...Haha! Men så är det, folk har för lite att göra! Jag läser i varje fall för att du är duktig på att uppdatera och skriver roliga saker! Sådetså!

Kram

2009-01-03 @ 18:17:00
URL: http://jennylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0