Spökar det tro?

Imorse eller inatt eller när det nu var så vaknade jag och tittade upp i taket för att kolla vad klockan var. VI har en sån där som lyser upp tiden i taket, inget billigt skit från clase - därför jag fick en chock.. Siffrorna var spegelvända eller baklänges eller hur det nu var, de hade alltså snurrat på sig själv, man kan vända på siffrorna o ha sig och jag HAR INTE gjort det.. Jag fick ju paniiiik. Spöken tro? eller en bugg i systemet?.. vad läskigt om man hade kollat på klockan när siffrorna vände på sig, ser hur de snurrar utan att man gör nåt.. HOLY, jag är glad att jag sov när det hände.. men vågar jag sova inatt?









Dessutom snöar det massor nu, känns bra att jag försöker välkomna våren så här i början på januari.. Jaja nu är det iallafall ljusgrönt i köket.. frääscht!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vafan, funkar inte kommentarerna idag eller? Testing testing. Jag skrev nyss ett inlägg men det försvann?

2009-01-08 @ 22:46:39
Postat av: Linis

Det kanske syns sen :)

2009-01-08 @ 22:47:19
Postat av: Evve

går inte att kommentera ditt senaste inlägg?

lägger en kommentar här!

hoppas verkligen att de kommer i gång..:/ de är trsit som fan! men vi kämpar på!

kursen lät skoj! du hade hittat praktik va?

lägg gärna ut en bild på nya frillan!

2009-01-09 @ 07:04:33
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jag ska läsa medie kommunikation, en kurs bara för att göra något annat ett tag, träffa nytt folk och så. Yes make up store finns på taxreen nu, i den stora nya butiken. Föresten, visst jobbade du också där förut va? Kram

2009-01-11 @ 11:55:10
URL: http://ceciliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0