Rapport och nytändning.

Yogan igår var hur skön som helst, precis vad jag behöver. Direkt när vi skulle sätta oss och se sådär härligt stolta ut, låst sig ryggen på mig - ajaj.. Några moment senare hade det hunnit knaka en hel del i min rygg. SKÖNT.. När jag gick därifrån kände jag mig x antal kilo lättare och ryggen kändes inte alls lika dålig som innan jag kom dit. Idag känner jag av rumpan och ryggen och längtar tills nästa gång det blir yoga.

Idag ska vi prova på Afro och efter det blir det Core. Jag kommer alltså ha en saftig träningsvärk imorgon.


Innan det blir träning så måste jag börja med vårat grupparbete som vi ska försöka bli klara med till nästa vecka. Borde inte ta så lång tid tycker jag men man vet ju aldrig med sånt där...


Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅH tack vilka underbara tips! Verkligen sååå super :) Jag lovar att testa något nästa vecka! Jag är grymt sugen på gratängen nu men har inte allt hemma.. Eller kanske har jag det? Hmm.. nu måste jag springa till kylen!



Tack!

2009-01-28 @ 19:02:07
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Lina

Två pass efter varann?! Dessutom afro och core av allt man kan gå på! Herregud, jag klarade inte ens 10 situps idag.. illa illa. Lycka till!

2009-01-28 @ 19:03:23
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0