Ny frilla och kalla kårar..

Blev inte mycket städande för mig, det var kul att byta gardiner och plocka ner stjärnorna sen var det inte så roligt längre..
Har iallafall klippt mig nu och är mycket nöjd, ni som kommer få se mig i skolan imorgon kommer nog skratta åt mig för mitt hår ser ut som som jag har hällt i smör eller olja i det. frääscht. Tvättar det imorgon. Inte för ofta! Bara att stå ut U know. :)

Tack fina Lisa för cutten, blev kanon! Love!


Efter frisörbesöket blev det en liten sväng på stan, hittade inget - hopplöst! Sen hem till Anders och lämna nyckel inför hans kattvaktande samt lite kaffe och skvaller/skitsnack..

Bilder på frillan kommer till helgen, hoppas jag.. Nu blir det matlagning inför morgondagen och sen lite soffhäng innan sängen. Lång dag imorgon plus att älsklingen kommer hem. LÄNGTAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0