måndag. lagar. sekretess. soffa.

Skola idag igen och det var nog en av de segaste dagarna på mycket länge. Började med lite introduktion inför kursen och VFU:n. Vi fick bland annat våra namnskyltar som vi ska ha på oss och jag är grymt glad att det står studerande och INTE praktikant. G O O D! Sen blev det en massa tråkigt snack om lagar och sekretess, JA det är viktigt men mycket är så självklart.. Tror dock inte att vi behöver veta hur vi ska hantera tystnadsplikten om en dement man vill skilja sig med sin fru. Ibland blir jag grymt trött på vissa människor och deras funderingar som inte har någonting med SSK-yrket att göra! (kan tillägga att det dyker upp en heeeel del såna på våra föreläsningar)

Efter skolan blev det lite ärenden med Sandra samt after eight shopping.. Sen har jag kollat lägenhet med Sara och så har vi myst i soffan halvt kollandes på en film och pratat lite om den stundande kryssningen (i mars).


Sådär nu VET NI vad JAG har gjort IDAG! Så behöver ni inte fundera på det mer..

Dessutom strejkar mitt knä igen.. SKIT! så jävla leds.....

Jaja, snart blir det båt med kärlek! ♥♥♥♥♥♥♥♥ ARMIN! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack! 149 kronor, plus att jag fick med en topp på köpet. Hur billigt är inte det liksom :)

2009-01-20 @ 10:33:09
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så bra att du säger vad du gjort! Jag har ju gått och funderat i flera veckor på vad du skulle göra den 19:e ;)

2009-01-20 @ 15:04:57
Postat av: tes

Hahaha ja jag förstod det och jag ville såklart inte göra någon besviken :)

2009-01-20 @ 17:50:37
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja det har spårat ur nååågot för en viss frågemaskin. Placebofunderingen var nog dock värst.. Och alla dessa mammor med kissande ungar och sjuka söner o blabla...



Hmm, är Armin & Sara samma person? :) Jag hängde inte med i kryssningssnacket där haha. Bara en dag kvar denna vecka nu!



2009-01-21 @ 20:05:40
Postat av: Linis

Och som vanligt var det ju jag som skrev.. Din blogg är den enda där mitt namn o allt inte kommer automatiskt, tokigt.



Var och när har du praktik förresten?

2009-01-21 @ 20:34:17
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0