Lite lagom

Lagom nervös är jag inför VFU:n.. Min kropp verkar inte fatta att det är jättemånga veckor kvar tills det är dags. Första gänget som ska ut har ju bara lite mer än en vecka kvar.. Det är de som ska vara nervösa, inte jag.

Jag ser såklart fram emot det... Det ska bli tokspännande, kul att se en massa nya saker och det bästa, vi ska lära oss mycket nytt - förhoppningsvis. Innan vi ska ut så ska vi ha en massa metodövningar i skolan, sårvård, sätta kateter, m.m Det känns lite läskigt! Vi är fyra stycken som kommer vara på avd 111B tillsammans, dock olika scheman men de 2 sista veckorna ska vi tydligen vara två studenter som ansvarar för en sal. HOLY! Jag ser fram emot att dra på mig arbetskläderna, MYSDRÄKTEN :) hihii Och min fina namnskylt som är enorm och fin.



Ruskigt bra kamera på min mobil, eller hur. Njaa inte riktigt...



Oh det ska bli sååå spännande..


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad läskigt! Och spännande =) Ha hand om en egen sal, shit vad coolt! Så ni har fått schema redan? Jag har inte hört ett ord.. Men som sagt, det är inte vi än på ett tag, ändå är man sååå nervös. Men det kommer nog att bli ritkigt kul :)

2009-01-26 @ 12:50:41
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0