Hade du också en farmor?

Henriks 30-års fest blev en mycket lyckad tillställning.. Hamnade iallafall vid det roligaste bordet fyllt av en hel del skratt och dåliga skämt.. Blandade lite för mycket vilket resulterade i en saftig huvudvärk idag som nu äntligen har gått över.
Upptäckte Aquatina Raspbarry, JAMMI inte alls samma syntetiska smak som det är på de övriga aquatinisarna.


Är tillbaka i Gävle nu och har en vecka med plugg framför mig, hoppas på att mina böcker dyker upp imorgon så jag kan börja.. På fredag är det nämligen TENTA igen. Mysigt!

Ska ta en dusch och sen bara hänga i soffan med älsklingen resten av kvällen..



Kommentarer
Postat av: Linis

Jaa, vi fäller några gemensamma tårar, sen fixar vi det här! Jag är lite skraj för mikrobiologin.. minns bara alla fel jag gjorde! menmen, det går nya tåg. Och inte kan denna tenta vara så klurig om vi ska fixa det på knappt en vecka? Kram!

2009-01-11 @ 20:30:46
Postat av: Åsa

Mysigt med tenta. hehe verkligen rätta ordet för det. är sååå glad som slipper allt vad tentor heter! Men kör hårt! Håller alla tummarna för dig!

2009-01-11 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0