Ett S T O R T grattis till mig!

Jag klarade Mikrobiologitentan som vi hade strax före Jul som jag var nästan säker på att jag inte hade klarat: JAG KLARADE DET!

Dessutom fixade jag 100% på Läkemedelsräkningstentan. LOVELY! Jag är så stolt över mig själv.
J A G  Ä R  D U K T I G ! ! !

Nu väntar vi bara på farmakologitentan som vi gjorde samtidigt som LM-tentan. HOHO Galet nervös!
Hoppas att man får veta det snart, kanske redan imorgon. Hoppas.



Nu ska jag krya ner i sängen.. ska bara köra lite rally med katterna som har sovit HELA dagen, förstår inte varför de inte lär sig att det är roligare att vara vaken på dagen.. Jajaja..


Stort grattis till mig igen.. Och till ER andra som också fixade det! G R A T T I S ! ! !




God Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT TES! Jag klarade det också thaaank god :) Vad vi är duktiga!! Grattis grattis grattis!

2009-01-26 @ 22:38:20
Postat av: Linis

Haha, ja det var ju jag såklart :) Grattis till oss!



Ja visst stämmer det bra? Skådisarna passar mina påhittade också :) så det ska bli sjukt kul att se vad man tycker!

2009-01-26 @ 23:24:24
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: storasyster

atta gall, grattis!!check this out.....

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/340960

2009-01-27 @ 16:15:34
Postat av: Emelie

Grattis! Vad kul =)

2009-01-27 @ 21:42:27
Postat av: Åsa

Massor med grattis!!!! alltid skönt att få tillbaka ett godkänt resultat och EXTRA trevligt när det kommer som en glad överraskning!!! Värt att firas ;)

2009-01-30 @ 14:33:08
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0