Duttia pluggisar!

Jag, Sara och Lisa tog en pluggdag idag.. Vi gjorde klart inlämningsuppgiften så vi kan fokusera på tentaplugg nästa vecka! Grymt bra gjort av oss, sen om det blir godkänt eller inte, det är en heeelt annan sak. Kom hem för en liten stund sen och slängde i mig en tallrik cornflakes med mjölk - nostalgi. kändes som att jag var liten igen och kom hem från skolan och åt mellanmål. Ni förstår känslan va?

Ska klippa mig i veckan, behövs verkligen. Tur att man har söta Lisa som fixar. :) Jag orkar inte klippa mig själv denna gång, håret behöver en genomgång så, men inte för myckte Lisa... vill ju att det ska bli långt igen..


dagen kommer bestå av slappt soffhäng, som det gjort den senaste tiden, ja.. lat jag har blivit.. skäms lite...

Kommentarer
Postat av: storasyster

snajdigt! å vetu, att ligga på soffan e DET BÄSTA som finns! kommit i ordning därhemma än? puss!

2009-01-05 @ 20:27:25
Postat av: Lisa

Älskling! Jag lovar att inte klippa för mycket. Puss

2009-01-05 @ 21:48:26
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0