Attans

På onsdag är det dags för skola igen, lite skönt tycker jag eftersom jag blir så rastlös av att gå hemma. Samtidigt lite ångestfyllt eftersom det väntar en hel drös med tentor.. Hoppas på att allt ska gå bra bara..

Igår kollade vi klart på True Blood.. Skapligt besvikna blev vi när vi fick veta att säsong 2 kommer sommaren 2009! Det är ett halvår dit och man kommer ju glömma hälften.

Imorgon ska vi träffas och fixa våran inlämningsuppgift som ska va inne den 14e. Vi vill dock få den färdig så vi kan lägga full fokus på tentaplugg sen...

Inga planer för dagen, ta det lugnt och inte göra så mycket. Kanske att det blir bio ikväll, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oooj vad duktiga ni är! Mycket bra, du följer nyårslöftet :) men jag hittar inte i vilka grupper man ska vara..? Eller så har jag glömt bort det.. Såg att det var nya grupper nu på kurs 4 iaf, både roligt och trist.. Ses snart! Kram

2009-01-04 @ 17:33:37
Postat av: evve

ja men man blir rastlös lätt om man går hemma bara! :P:P

men men de är skönt i bland..:P

va har ni för kurs som väntar då?

2009-01-04 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0