Effektiv flicka..

Inte särskillt.. Jag har slösurfat, slösurfat, letat lite artiklar (det enda som jag gjort bra hittills), slösurfat, läst bloggen från n0llningsveckan - ROOKIE var man då.

Har ännu en gång lästa gamla kommentarer som M har skrivit.. Blir lite ledsen och får lite ont i magen.. Tiden går så himla fort. 9 dagar kvar till den dagen. Snart är det mars och ett helt år sedan S gick bort i en hemsk arbetsplatsolycka. Många känslor kommer ryckas upp under min utbildning och under min tid som leg. SSK. Förhoppningsvis blir det mycket nyttigt för mig också, jag måste försöka se det ljusa i det.. Måste försöka...




Snart kommer T2 hit, (Knaggen) så vi ska pilla på våran rapport som jag borde ha börjat på för 2,5 timme sen, men neej jag har inte orkat.. NU har jag dock vaknat efter lite kaffe och dagens dos av slösurf.

Önska oss lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0