Thank God it's friday!

Nu är det helg, smhi har lovat sommarväder denna helg så då är det bara att tacka och ta emot. De är bra givmilda ibland. Vi får väl se om de håller vad de lovar. Hittills ser det ju bra ut iallafall...
Tog en runda med stavarna, ganska precis 1 timme tog det, skönt var det. Ruskigt tråkigt när man hamnar på grusiga vägar bara då slinter man med stavarna hela tiden. Rundan jag gick blir perfekt väg att åka inlines på när vi orkar plocka upp dem från förrådet. Lite knöligt på vissa ställen men bara att se det som puckelpist ;)

Henka jobbar idag och jag har lite saker att pilla med. Tänkte försöka bli klar med etikuppsatsen, köpa lite blommor som ska planteras på balkongen. Ska knata till röda korset och köpa två hängamplar som jag hittade där häromdagen, om de finns kvar vill säga.. Sen är det bara extreme makeover - balkong edition kvar så kan sommaren komma!


Nu ska jag äta min frukost och sen ta tag i dagens bestyr!

ha en fin fredag

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var hittade du inlines-stället? Jag kan åka inlines med dig!!! Superskoj ju! Säg bara till!

2009-04-27 @ 18:47:56
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0