Syjunta och påsksittning.

Igår fick jag och Fia köpa varsin Ove plus några fina märken.. Efter det blev det syjunta hemma hos Evelina. Det blev en mycket trevlig tillställning. Goda kladdkaksmuffins, och en massa nålstick i låren.. Var alldeles rödprickig efteråt. På kvällen blev det Pump & Yoga för mig, Sara och Sofie. Yogan var bra att ta efteråt för jag känner inte alls av samma sorts träningsvärk som sist.. Kan ju dock bero på att jag tog lägre vikter denna gång. (det var jobbigt som fan ändå).





Bilderna har jag norpat av Evelina - som var värd för kalaset (sista bilden)




Idag ska jag sy fast mina märken.. Sydde bara fast mitt namn igår och det tog MÅNGA timmar, konstigt nog. Pratade väl mer än jag sydde kanske. Sen upp till dollarstore och shoppa fjädrar.. Etikseminarium i skolan, hem och vila och sen blir det påsksittning på BARacken. Hoppas på en rolig dag och kväll.. Vi får se väl se..

Kommentarer
Postat av: Liiinis

Haha, sötsyrror! Vad fiin din Ove blir :)



Glad påsk på dig tösabiten, du är toooppen!

2009-04-08 @ 16:36:49
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: bettan

hihi....mysigt att sy :-) snart är det påsk!!! gott!! käka mat å godis.....weeee!!!ha d gott! puss

2009-04-08 @ 16:38:15
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0