om 2 år..

Då är jag färdig syrra och då ska ja faaan ta mig till Norge och jobba lite... Bara under en kort period kanske. Satt precis och räknade lite på löner som man fick se på annonser på ams.se och de skulle jag inte tacka nej till. Jag längtar... Kanske tar ett par veckor i Norge som uska nästa sommar, grymt sugen... Bra pengar det med ju..

Har haft två bra dagar på hemtjänsten med grymt härlig personal. Hoppas på att de vill ha mig där i sommar.. Nu blir det duschen innan L0ve kommer hem.

Kommentarer
Postat av: sue

jihaa! ska bli kul att hälsa på i norge! dra norröver, där verkar det fint som snus. ska bli urkul att höra lilla fröken snakke norsk som en inföding också! ;o)

2009-04-17 @ 13:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0