Något gammalt.

Häromdagen ledsnade jag på min telefon som bara stänger av sig hela tiden så jag tog beslutet att återvända till min gamla telefon och nu ikväll hittade jag en massa fina gamla bilder på den. Överlycklig och nostalgisk blev jag.



Kissarna i våran gamla lägenhet i Heby. Saknar stora fönster men inte så mycket mer därifrån.

Sen hittade jag även en hel hög med grymt tilltalande bilder på mig och min fina vän Elisabeth

Jisses så jag saknar dig min lilla skrutta. Förövrigt ska denna lilla fröken bli mamma i sommar och hon kommer bli den coolaste mamman någonsin.


Kommentarer
Postat av: bettan

oj då.....vi ser ju ut att ha det riktigt mysigt!! hihi...kurrkurr kanske?! söta kissarna då:-)vi ses gumman!puss

2009-04-05 @ 09:34:46
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0