Me myself and I

Nu är jag ensam hemma! Henka & Sara är iväg på handledarkurs så att Sara kan köra med honom och förhoppningsvis få ett körkort inom kort. *hoppas* Själv ska jag spendera eftermiddagen/kvällen med att springa mellan datorn och tvättstugan. Får se om jag skriver något på min Etikuppsats, kan inte påstå att jag är sugen.. Har allt material klart måste bara skriva ihop allt..

Nästa vecka måste jag, Lisa & Björn intervjua en verksamhetschef. Vem var hur och när? är mina små funderingar.. Dags att ta tag i det nu då så det blir gjort.

Är inbokad på förflyttningsteknik samt någon introduktionsträff inför sommaren som jag inte riktigt vet vad den handlar om. Förflyttningsteknikträning har vi haft i skolan men alltid bra att ha det fler gånger, dessutom får ja betalt för att komma och det tackar man ju inte direkt nej till. Imorgon ska jag dessutom ringa och säga till om att jag jättegärna vill jobba mycket nu om det går..

Idag köpte jag en diskmedelsflaska med pump från cultdesign, äntligen. När jag hade fyllt upp den med diskmedel och skulle skruva på pumpen så lossnar halsen från flaskan - trasig.... Ååh så frustrerande.. Får åka ut till Valbo imorgon och byta. Typiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0