lång dag blev det...

Lång dag för lilla mig. Tittade på en lägenhet som var det var helt ok planlösning på men alldeles för mkt renovering och buller från trafiken så vi väntar tills det dyker upp något bättre.. Vi vet var vi vill bo och det är bättre att vänta tills det dyker upp något där... Plugg i skolan, gick ju inge vidare för min del. Knåpade ihop lite referenser iallafall så snart kan jag skriva ihop en text och göra klart det. Gott om litteratur finns det iallafall, synd bara att de är så otroligt flummigt.. Kan inte påstå att jag saknar filosofilektionerna på gymnasiet.
Fick låna Björns vrålåk till Heby.. Det lät som en hel raggarkaravan när jag kom körandes, nästan iallafall. Hål i ljuddämparen - underbart. Men riktigt skön att köra var den iallafall. Honda Civic is the shit. Saknar min pärla. Nu har vi äntligen kikat på Bettan och Johans kök som blir grymt snyggt...



Nu dags för sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0