Äventyr med Björnen, Sprutbulan och Ärret.

Vilken kväll det blev. Från att ha inga planer alls till att skratta så ja nästan kissade på mig hela kvällen. inte illa.
Kaffe med Lisa och Björnen @ Björnbo. Planen var hurtpromenix i solen men vi kom inte ut förrän solen nästan var nere..

Ove-beslutet är taget.. Eller iallafall nästan. Har en dejt med Evelina imorgon och då ska vi kika på en åt mig, jag skäms lite. Ja det gör jag. Ska jag bli en galen töntig student med en OVE? Jisses, vart är världen på väg? Men bara att gilla läget, går ju att gömma den någonstans om jag skulle skämmas för mycket. Ringde och bad H om råd. Han sa: ja, köp en men det är töntigt.. hahaha Oh ja. Knaggen säger att jag ska bära den med stolthet.. Men eftersom jag redan är student och är töntig så vore väl en Ove som pricken över i:et kanske. Vi får se imorgon. Det värsta av allt.. DEN ÄR GUL.. Jag klär INTE i gult. Vilket gör mig ännu töntigare..

14 minuter tills diskmaskinen är ren. Då kan jag sova snart...

imorgonbitti 8.05 blir det yoga, sen gratisfrulle på Café Kanel. Sen vet ja inte, hem en snabbis innan ja ska till skolan för seminarium, efter det.. Ja då ska jag träffa Evelina.... holy!

Kommentarer
Postat av: Lisa

I love you stump! :D



Fan vad jag skrattade igår, speciellt när du kläckte ur dig med desperat tonfall:



"Meeeeeen, du är OCKSÅ töntig!"

2009-04-03 @ 11:25:55
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: bettan

ove????I don´t get it......

2009-04-04 @ 23:49:37
URL: http://elisabethj.blogg.se/
Postat av: Evelina

ALLA syrror på HiG klär i gult lilla vän! ALLA töntiga studenter klär i ove!

2009-04-06 @ 22:39:50
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0