1a april





Vilken underbart väder! Nyss kommit hem från stan. Har tränat Body Pump på sats och sen fyndade jag ÄNTLIGEN ett plättlagg. 15:- fick jag betala för det hederliga gamla gjutjärnslagget. Grymt nöjd är jag iallafall. Här ska stekas plättar, någon dag. Myrorna har öppnat i stan och hade premiär idag, det var såklart där jag gjorde mitt fynd. Välfylld butik med massa gamla och nyare kläder och prylar och riktigt mycket folk.

Nu sitter jag här på balkongen och myser i solen. Det blåser en del men det får man ta. Solen är underbar och njuter till 100 %.

Pumpen idag var hur roligt och huur jobbigt som helst. Jag kommer garanterat gå dit igen. Och jag kommer garanterat ha äckligt ont i hela kroppen imorgon, känner redan att träningsvärken kryper sig inpå...


Ska njuta vidare lite här i solen innan jag ska dammsuga lite..

Någon som blivit lurad? Jag gick såklart på att Sessan och Daniel skulle gifta sig i Uppsala Domkyrka, tyckte att det lät bra ja så.. Hehe tur att man har vänner som talar om för en när man inte har alla hästar hemma..




Kommentarer
Postat av: sto

2009-04-01 @ 19:41:30
Postat av: storasyster

e du mör nu? va va jobbigast? du spänner väl core-musklerna så du inte gör illa dig? snartsnartsnart ska jag också pumpa igen! får vänta m afron ett tag till, damn! puss!

2009-04-01 @ 19:43:15
Postat av: bettan

fiiina påskeliljor!! nu får man ju riktiga vårkänslor :-) wiiii.....puss

2009-04-04 @ 23:51:14
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0