Omställning

Saknar fotbollen så grymt mycket, saknar tjejerna i laget. Så jäkla tråkigt att inte kunna spela.. Även om mitt knä hade varit helt så hade jag ju inte haft tid o lira men ja hade ju kanske kunnat kommer ner o träna nåt när ja är hemma eller så. tyvärr går ju inte det och det är inte kul. Fotbollen har alltid varit en del av mig, nu känns det rätt avlägset. Visst kommer jag bli bra i knät, men frågan e om jag nånsin kommer trivas så bra i ett lag som HEBYS DAMLAG. Klockrena människor och härlig sammanhållning. Det kryper i kroppen på mig och när jag tänker på det blir jag lite ledsen i ögat. Vill ju så gärna spela!

Så det är en rejäl omställning från att träna o träffa tjejerna flera ggr i veckan till att inte träffa dom alls. Även om man inte umgåtts med alla på sidan av fotbollen så känns det ändå rätt tomt. Man har spenderat mycket tid med dem och... jaa.. tomt..

Så frustrerande att inte kunna lira boll.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0