mycket på en gång

Har suttit halva dagen på Wayne's med tjejerna i min grupp och försökt få ihop nån sorts sammanfattning, till slut blev det nog helt ok! Hoppas jag iallafall! Man kan aldrig vara för säker. Hoppas att vi inte har missuppfattat alltihop.
Skulle även slänga ihop ett utkast på våran rapport som ska in om 2 veckor men det blev det inget av. Istället tog lilla jag på mig att kladda ihop det i helgen. Har ingen aning om hur det ska gå till, hur det ska se ut eller nånting. Men det blir säkert bra!
Haha Gäller att vara positiv, annars blir man bitter! Och bittra ska vi ju inte bli, har vi bestämt i våran fina grupp!

Ska bli skönt när denna kurs äver över och vi börjar med nånting som är lite mer på RIKTIGT! det här är bara en massa lummig information som vi tar in nu..



Nu ringde Hanna o frågade om ja ska me på partajj den 20e.. blir bada i tunna o grejer innan, bara tjejer.. Myyys! Lär bestämma mig imorn. Skulle ju va jäkligt kul! Men lär funta lite!



Nu... plugga lite då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0