En dag i sjukhussängen!

Sådär då var det avklarat. Vårat rollspel som patient och sjuksköterska var mycket roande, kändes dock väldigt oäkta så det var svårt att få det seriöst. Så nu blir det till att reflektera och dokumentera denna erfarenhet. Blir nog så att jag tar de erfarenheter jag har från det verkliga livet. Det lilla man minns från tiden på sjukhuset.

Lisa är oerhört sjuk och behöver mycket vård.

Syster Lisa matar sjuka Tes (Ooh ja, fläskarmar..)

Jag får vård av Oceane och Lisa..

Hemma hos mig efter lite Lunch...

Förstod inte riktigt vad Lisa och Sara menade med denna bild men de ser rätt nöjda ut!




Yes, det blev avklädning, tvätt, påklädning, matning, blöja, nätbyxor, tandborstning mm..
Oerhört roande...



Seminariet på eftermiddagen var rena sömnpillret, ingen verkade ha förstått bokens mening och ingen va intresserad...
Riktigt tråkigt var det.



Nu har jag två skolfria dagar, skulle gärna åka hem till Henrik, men de blir så ruskigt dyrt att sitta o pendla så mycket..
Får bli kvar här och plugga istället så kan jag njuta av att vara ledig de kommande två veckorna som är skolfria för tid för arbetena som ska lämnas in.. Vi har dock tänkt försöka bli klara med de denna vecka så vi kan vara just lediga! Vore nice.

Kommentarer
Postat av: storasyster

en liten undran bara. byter ni blöja på varann nakna...? ursäkta en barnslig en...;o)

2008-09-08 @ 20:31:41
Postat av: tes

Hahaha NEJ. vi hade bikini/underkläder på oss..

hahaha

2008-09-08 @ 20:44:32
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0