Brittsommar

Yes, det är rätt härligt när man får såna här varma dagar precis innan den riktiga hösten drar igång på allvar.
Jag har nu spenderat nästan 2 timmar ute på balkongen med lite kurslitteratur, så himla skönt! Varmt! Kändes nästan som om det var högsommar. Tyvärr retades en envis geting med mig flera ggr och jag hann inte slå ihjäl den nån gång så jag gav upp och läta honom vinna, lämnade balkongen och sitter nu i soffan och ska börja skriva lite på min uppgift som ska va inne senast fredag. Så svårt att komma på hur jag ska börja bara..



Tog en liten promenad idag efter lunch, gick till kyrkogården, till Sarkhels grav. Så himla fint.
Sen tog jag även en vända förbi farmors grav, ska köpa lite ljung och gå dit med någon dag, såg lite tomt ut där nu när rosorna inte längre blommar.

Blir en till promenad mot kvällen, känner mig mycket mycket piggare efteråt. Struntar i om det gör lite ont, jag kan inte bara sitta o trycka i soffan hela dagarna...


Nu, åter till uppgiften

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså minsann! Själv svettades jag häcken av mig på stan, va helt fel klädd för den här värmen. Puh!

2008-09-23 @ 19:44:45
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0