Träsmak i gluteus maximus

Japp. Nu har jag suttit många timmar på denna stol.. Dock inte trä (det är ju en stoppad dyna på). Nu får det vara nog... Har pluggat cellen idag så jag tycker att jag iallafall kan den någorlunda, orkade inte börja med nerverna efter det. för tungt och det skulle inte ge mig någonting. Så jag bestämde mig för att gå igenom alla ben och muskler som vi ska kunna...
Och jag får tametusan inte mycket att fasta i skallen... Men det är bara att nöta nöta nöta.. och lokalisera lokalisera lokalisera.
Det blir säkert bra.. Imorgon tänker jag ägna ytterligare några timmar åt musklerna och benen samt nerverna+hjärnan eller så tar jag cirkulationen+hjärtat.. vi får se.... Helst vill jag ju inte behöva plugga alls. Tänk om man lärde sig ALLT genom att läsa det EN gång.. Vore det inte underbart? Vad lätt vi skulle ha det då. Ingen tentaångest, inga frågor. Vad fort det skulle gå att få en utbildning.. hihihi..  Undrar vad jag skulle vilja bli då...

Om man kunde lära sig allt direkt och förstå det helt och hållet. Vad skulle du vilja utbilda dig till då? Helst av allt.

Finns ganska mycket att välja på.



Nu tänker jag ta kväller här.. Inget mer pluggande för mig, kommer inte gå in nåt mer i lilla huvudet.. Tycker faktist att jag har varit liite duktig idag..




(Lisa!!! jag har T O K T E N T A Å N G E S T)





Kommentarer
Postat av: Starlet

Välkommen till klubben!;) Nu är det idol- och satumatajm!

2008-10-24 @ 20:45:20
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0