torsdag.

Nyduschad, morgonpromenad och frukost hos mamma avklarad... Ska dra på mig lite kläder o så ska vi åka in till Sala en sväng innan lunch. Hoppas på att kjolen jag vill ha finns på H&M.. återstår att se.

Så skönt att komma hem. Direkt när jag träffade Henrik igår kändes allting mycket bättre. Världens bästa!
längtar tills vi bor i Gävle! Mys! Längtar tills jag är klar med utbildningen... lovely! bara 5.5 terminer kvar! 


Efter lunch blir det plugg. cirkulationen ska fixas, seminarium imorgon.. Tror jag blir kvar här inatt oxå och åker tidigt imornbitti... Sen tillbaka hit efter skolan, ska träna innan såklart.. HÅRT! Pumpa!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Jag hade ett missat samtal från HiG idag klockan 16.27. *RÄDD* Vad vill de miiiiig! Har de inte fått in min uppsats eller vaad? Gaah.

2008-10-16 @ 19:45:39
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0