segast!

Usch så seg man blir när man inte gör nånting! har bara suttit i soffan idag. Tog en liten promenix till mamsen för ett tag sen men den lilla motionen var ju inte mycket att hurra för. Ikväll blir det nog film, kanske nåt onyttigt men GOTT att äta till det.

Tentaångesten börjar krypa sig in under skinnet på mig.. Inte långt kvar nu. Det är iaf skönt att ha kurs 1 bakom sig och betygsatt, lyckades få ett B. Utan att lägga ned särskilt mycket energi. Men den här kursen som vi har nu kommer bli MYCKET svårare att lyckas få ett någorlunda bra betyg i. Nu lär man kämpa på... PÅ RIKIGT!


Fick ett chockerande sms imorse och jag tycker att min kära syster ska ta sig hem från de där jäkla landet nu.. Eller bara hålla sig inomhus! Fast dagtid kan du ju faktist sola lite nu när du ska ta dig till zanzibar..

Mycket som rör sig i lilla knoppen nu, plugg, flytt, lägenhet och massa annat... lite kaos i skallen... men det kanske bara är nyttigt ibland, så hjärnan får jobba lite..

Nu ska jag ta o börja med maten tror jag.. Eller om ett tag iallafall!

Ha en fin kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0