Oj..

Då var man hemma från morgonens träning då.. Så skönt att ha det gjort och grymt skönt efteråt... var väldigt sugen på att stanna kvar o simma, men struntade i det eftersom jag har massa plugg här hemma som väntar..
Just nu ligger en liten laxfilé och tinar o sen ska den tillagas och ätas upp. Efter det ska jag knata iväg till biblioteket och fördriva x antal timmar med nerverna! PJU! På riktigt...


Ooh vilka muckler ja kommer få.. Hihi Lovely! Pumpa pumpa!




Nu ska jag slösurfa och förbereda mig för min dag i bibblan.

Kommentarer
Postat av: Starlet

hur går det för dig då? Fan vad arg jag blir på att det går så sakta ..morrrrr

2008-10-08 @ 17:58:14
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: sara

http://www.gratisgen.se/?ref=94606



helt gratis och mycket bätre saker än de andra gratissidorna ! mycket enklare att få dem också !

2008-10-08 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0