Nu är jag Testrött..

Yes jag är så trött som Tes. Usch Usch.. Mycket konstiga ord i mitt huvud nu.. Massa Celler och allt vad de innebär..
Imorgon ska jag väl ha lite koll på nerverna, men har inte ens kommit dit än.
Vi får se hur detta går.. Lär bli HÅRDPLUGG inför tentan sen i vilket fall som helst. Precis som det ska va...

inte långt kvar till flytten. Längtar så. Ska bli ruskigt skönt att slippa korridoren och att dela kök.


Nu kan jag o Sara allt på gymmet, Nåja... Men mycket bättre koll har vi iallafall, det ska bli riktigt kul att komma igång och träna på riktigt nu! Se fram emot det.


Mina ögon går i kors... Måste plugga... måste plugga...  Vet iallafall vad jag ska göra imorgon innan min ÄLSKLING kommer hit... PLUGGA.. Sen ska vi ut o äta god mat och bara ta det lugnt.


Nej, slutspurten nu innan jag somnar tror jag... Missar alltså IDOL....



USCH så tråkiga inlägg jag skriver...

Kommentarer
Postat av: Emelie

du hade inte behövt köpa gymkort... kolla det här:



http://halsofreak.blogg.se/2008/october/gratis-utomhusgym.html



hoppas det går bra med pluggeriet!

2008-10-02 @ 21:30:07
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0