några timmar senare..

Blev jättetrött efter mat och träning så slöade i sängen ett bra tag innan jag begav mig ut på promenad.. Nu är jag tillbaka igen och kikade in i cykelförrådet för att kolla så pärlan stod kvar och märker att min cykelkorg är borta! PUTS VÄCK! Dum som lämnade den kvar på cykeln ja, men varför stjäla en cykelkorg? kostar ju inte många tior. Suck... Får se till o köpa en ny när jag är på Biltema nästa gång då.. Och den tänker jag låsa fast!!!! Ska bli så jäkla skönt att flytta ifrån de här jäkla stället.. LÄNGTAR SÅ!

Resten av kvällen ska spenderas med NERVER och Tv:n...
Har ont i huvet så jag tvivlar på att jag orkar läsa så mycket men ja tar de jag orkar!
Imorgon är det en ny dag, den kommer bestå av PLUGG, Träning och PLUGG...

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej gumman! Jag är här ibland och kollar läget. Bara så du vet menar jag :)

2008-10-07 @ 17:32:35
Postat av: Starlet

Oh är cykelkorgar så billiga?? Jag måste oxå köpa en. :) Helst en som inte kan skruvas fast eftersom jag inte vet hur man gör... ;)



Jag trodde att när jag började på högskolan så skulle livet bli så ordnat och enkelt. Jag skulle ha fasta rutiner och jämn dygnsrytm. Men NÄÄ.. Här sitter man en tisdagnatt klockan ETT med discotempo i hjärnan och inte behöver man kliva upp tidigt imorgon heller... *ställer klockan på 10 iaf*



PUSS och natti min vackra klasskompis!!

2008-10-08 @ 00:53:46
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0